ကြ်န္ေတာ့္ BLOG အားလာေရာက္ လည္ပါတ္သူမ်ားကို အထူးပင္ေက်းဇူးတင္ရွိပါသည္။ AJ Phone 2 ဖုန္းဆိုင္ Sales & Service Center { တကူ - ျပည္ေအး ရပ္ကြက္ }

Wednesday, September 21, 2011

TrustPort USB Antivirus 2012 12.0.0.4798 Multilingual

ကၽြန္ေတာ္အခု ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတြ အသံုးျပဳေနၾကတဲ႔ USB memory stick တို႔  Memory cards  ေတြ
အတြက္ USB Antivirus 2012 ေလးတင္ေပးလိုက္ပါတယ္။ ဒီေကာင္ေလးကို Stick ထဲမွာ RUN ေပး
ထားလိုက္ရင္ကို မိမိတို႔ Stick  ေတြ ကိုလံုၿခံဳစြာ သယ္သြားႏုိင္ပါၿပီ။ ေနာက္ဆံုး Update ေလးကို တင္
ေပးလိုက္ပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္ေအာက္မွာ Key ျဖည္႔တာေလးကိုလည္း ပံုေလးေတြနဲ႔ျပေပးထားပါတယ္။
Key ျဖည္႔ၿပီးတဲ႔ အခ်ိန္မွာလည္း သူ႔အတြက္ Update ကိုပါတစ္ခါတည္းနဲ႔ Download ဆြဲၿပီး RUN ေပး
သြားပါတယ္။ နည္းနည္းေတာ႔ေစာင္႔ရပါတယ္။ ဖိုင္ဆိုဒ္ကေတာ႔ 96.8 MB ရွိပါတယ္။
Memory stick ေလးကိုတပ္ၿပီး Run ၿပီးသြားတဲ႔ အခ်ိန္မွာ ဒီလိုင္စင္ကီးေတာင္းတဲ႔ Box ေလးေပၚလာ
ပါမယ္။ OK မေပးပါနဲ႔ဦး။ License keys ဆိုတာေလးကိုႏွိပ္လုိက္ပါ။
ဒီမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ Register ဆိုတာေလးကို ႏွိပ္ေပးပါ။
အဲ႔ဒီကေန ကၽြန္ေတာ္တို႔ Next နဲ႔ဆက္သြားပါမယ္။
မွ်ားျပထားတဲ႔ ေနရာေလးမွာ ကၽြန္ေတာ္အထဲမွာ Notepad ေလးနဲ႔ ကီးေလးေတြထည္႔ေပးထားပါတယ္။
မိမိႏွစ္သက္ရာ ကီးေလးတစ္ခုယူၿပီး ျဖည္႔ေပးပါ။ 
 
 
 
 
ေဒါင္းရန္... တကူ သားေလး

No comments:

Post a Comment