ကြ်န္ေတာ့္ BLOG အားလာေရာက္ လည္ပါတ္သူမ်ားကို အထူးပင္ေက်းဇူးတင္ရွိပါသည္။ AJ Phone 2 ဖုန္းဆိုင္ Sales & Service Center { တကူ - ျပည္ေအး ရပ္ကြက္ }

Friday, September 23, 2011

Google Chrome Users မ်ားအတြက္အသံုး၀င္မဲ့ Potable ေလးပါ

ကၽြန္ေတာ္ဒီေန့ေတာ့ကၽြန္ေတာ္မွာ၇ွိတဲ့ Google Chrome Portable ေလးကိုတင္ေပးလိုက္ပါတယ္။ဒီေကာင္
ေလးကိုျမန္မာေဖာင့္သံုးလို့၇ေအာင္ဘယ္လိုေျပာင္း၇မလဲဆိုတာပါကၽြန္ေတာ္တခါထဲေျပာျပပါမယ္။သံုး၇တာ
ေတာ့အဆင္ေျပမွာပါ။ ဒီ Portable ေလးကေဇာ္ဂ်ီနဲ့ဖတ္လို့ေ၇းလို့လဲ၇ပါတယ္။ Google Chrome မွာျမန္မာ
ေဖာင့္နဲ့အဆင္မေျပသူေတြအတြက္ေတာ့ဒီေကာင္ေလးကသံုး၇တာအ၇မ္းကိုအဆင္ေျပပါတယ္။ကဲဒီေကာင္
ေလးကိုေဇာ္ဂ်ီနဲ့ဖတ္လို့ေ၇းလို့၇ေအာင္ေျပာင္းလိုက္ၾက၇ေအာင္ဗ်ာ.......


Google Chrome Portable ေလးကိုကလစ္ႏွစ္ခ်က္ႏွိပ္လိုက္လို့ မပြင့္ဘူးဆို၇င္ Run as administrator 
ေလးနဲ့ဖြင့္လိုက္ပါ။အဆင္ေျပသြားပါလိမ့္မယ္။

1.အ၇င္ဆံုးကၽြန္ေတာ္တို့ Google Chrome Portable ေလးကိုဖြင့္လိုက္ပါ။ျပီး၇င္ကၽြန္ေတာ္ပံုမွာျပထားသလို
 မ်ိဳး Setting ကိုသြားလိုက္ပါ။



 2.ကၽြန္ေတာ္ျပထားတဲ့ Setting ေလးမွာ Options ကိုႏွိပ္လိုက္ပါ။Google Chrome Options ေဘာက္ေလး
    က်လာပါလိမ့္မည္။
3.ကၽြန္ေတာ္ေအာက္ပံုမွာျပထားသလို  Under the Hood သို့သြားလိုက္ပါ။ျပီး၇င္ေအာက္ဆံုးသို ့ေ၇ာက္
  ေအာင္သြားလိုက္ပါ။
4.Change Font and Language Setting ထဲသို့၀င္လိုက္ပါ။



5.Fonts and Languages ေဘာက္ေလးက်လာပါလိမ့္မယ္။ေအာက္ကပံုမွာျပထားသလို Fonts အားလံုးကို
  Zawgyi-One သို့ေျပာင္းလိုက္ပါ။
6.Default Encoding ကို Unicode ( UTF-8 ) သို့ေျပာင္းလိုက္ပါ။


7.ေအာက္ပံုမွာျပထားသလို Languages သို့သြားပါ။ျပီး၇င္ Check spelling ၇ွိအမွန္ျခစ္ေလးကိုျဖဳတ္လိုက္
   ပါ။ OK ေပးလိုက္ပါ။


အေပၚကအဆင့္ေလးေတြအတိုင္းေျပာင္းျပီးသြားျပီဆို၇င္ေတာ့ကၽြန္ေတာ္တို့ Google Chrome Portable 
ေလးကို Zawgyi font နဲ့ေ၇းလို့ဖတ္လို့၇သြားပါျပီခင္ဗ်ာ။သံုးခ်င္သူမ်ားအတြက္ေအာက္မွာကၽြန္ေတာ္ေဒါင္း
ေလာ့လင့္ေလးေပးထားပါတယ္ခင္ဗ်ာ။


ေဒါင္းရန္... တကူ သားေလး

No comments:

Post a Comment