ကြ်န္ေတာ့္ BLOG အားလာေရာက္ လည္ပါတ္သူမ်ားကို အထူးပင္ေက်းဇူးတင္ရွိပါသည္။ AJ Phone 2 ဖုန္းဆိုင္ Sales & Service Center { တကူ - ျပည္ေအး ရပ္ကြက္ }

Thursday, September 22, 2011

G-Talk မွာအသံေလးေတြေျပာင္းၾကည္႔ရေအာင္ဗ်ာ

ကၽြန္ေတာ္ဒီပို႔ဒ္ေလးကိုမသိေသးတဲ႔သူေတြအတြက္ရည္ရြယ္ၿပီးတင္ေပးလိုက္ျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ သိၿပီးသား
သူေတြကေတာ႔သည္းခံေပးပါ ခင္ဗ်ာ။    
ကၽြန္ေတာ္တို႔အခုဂ်ီေတာ႔မွာ မိမိတို႔ႏွစ္သက္တဲ႔သီခ်င္းေလးေတြကိုျဖတ္ၿပီးဂ်ီေတာ႔ကအသံေလးေတြကို
ေျပာင္းၾကည္႔ရေအာင္ဗ်ာ..................

ကၽြန္ေတာ္တို႔အရင္ဆံုး Resources Hacker ေလးကိုဖြင္႔လိုက္ပါ။ပံုမွာျပထားတဲ႔အတုိင္း မိမိတို႔ဂ်ီေတာ႔ကို  
Install လုပ္ထားတဲ႔ဖိုလ္ဒါေလးထဲကေန  G Talk ရဲ႕ Application ေလးကိုေရြးေပးပါ။ဒါမွမဟုတ္ 
ကၽြန္ေတာ္တို႔ Desktop ေပၚကိုShortcut ေလးကိုထုတ္ထားၿပီးေရြးေပးရင္လည္းရပါတယ္။ၿပီးရင္
ကၽြန္ေတာ္ပံုေလးမွာျပထားတဲ႔အတိုင္းသြားေပးပါ။



 Right click ထဲကေန   ပံုမွာျပထားတဲ႔အတိုင္း Replace recources ကိုေရြးေပးပါ။
Open file with new resource ကိုႏွိပ္ေပးလုိက္ပါ။အဲ႔ဒီကေနၿပီးမိမိတို႔ျဖတ္ထားတဲ႔သီခ်င္းေလးေတြကိုေရြး
ေပးလိုက္ပါ။
ကၽြန္ေတာ္တို႔သီခ်င္းဖိုင္ေလးေတြေရာက္သြားၿပီဆိုရင္ေတာ႔ ပံုေလးမွာျပထားတဲ႔အတုိင္းပါပဲ။ Resources Type
121 ဆိုတာက ကၽြန္ေတာ္တို႔စာသားေလးတက္လာရင္ တက္လာမယ္႔အသံေလးပါ။ ျပင္မွာက အသံျဖစ္တဲ႔
အတြက္ Resources Name ေလးမွာ WAVE ဆိုတာေလးျဖည္႔ေပးပါမယ္။ ေအာက္ကResources Language
ကေတာ႔ 0 ပါပဲ။ကၽြန္ေတာ္ေနာက္ထပ္တျခားသူကဖုန္းေခၚတဲ႔အခ်ိန္မွာမိမိဆီမွာဝင္မယ္႔အသံကိုထပ္ျပ
ေပးထားပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ေရွ႕မွာျပထားေပးတဲ႔အတုိင္းေလးပါပဲ။ Resources Type ေလးကိုလိုက္ေျပာင္းေပးလုိက္ရံုပါပဲ
တစ္ခုရွိတာက ကၽြန္ေတာ္တို႔ျဖတ္ထားတဲ႔ File Type ေလးက .wav ျဖစ္ဖို႔လိုပါတယ္။
ၿပီးရင္ေတာ႔ Save လိုက္ရင္ရပါၿပီ။ေနာက္တစ္ခုရွိတာက ကၽြန္ေတာ္တို႔ အခုလိုေျပာင္းမယ္႔အခ်ိန္မွာ
ဂ်ီေတာ႔ေလးေတြကိုပိတ္ထားေပးဖို႔လိုပါတယ္။Toolbar ထဲက Notification Area ေလးမွာပါ Exit နဲ႔ထြက္
ထားေပးဖို႔လိုပါတယ္။သီခ်င္းကိုျဖတ္ဖို႔အတြက္ကေတာ႔ အလြယ္ဆံုးနည္းေလးတစ္ခုကိုကၽြန္ေတာ္တစ္ခါ
ထဲတင္ေပးထားပါတယ္။ Jet Audio မွာပါတဲ႔ Function မ်ားထဲက Audio Trimmer ေလးတစ္ခုနဲ႔ျဖတ္ပါမယ္
ေအာက္မွာပံုေလးေတြနဲ႔ထပ္ျပေပးထားပါတယ္။

ၿပီးရင္ေတာ႔ .wav ဆိုတဲ႔ File Type ေလးနဲ႔ Save ေပးလိုက္ပါ။စာတက္တ႔ဲေဘာက္စ္ေလးကိုအသံထည္႔တဲ႔
ေနရာမွာသီခ်င္းတစ္အားရွည္ေနရင္စကားေျပာေနတဲ႔အခ်ိန္ဒုကၡေရာက္ပါတယ္။မိမိတို႔ႏွစ္သက္သလို
သာျဖတ္ၿပီးအသံုးျပဳႏုိင္ပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္ေရးတာနည္းနည္းေလးရွည္သြားပါတယ္။သည္းခံၿပီးဖတ္ေပးလို႔
ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ။ကၽြန္ေတာ္ ResourcesHacker ေလးကိုသံုးေနရာခြဲၿပီးတင္ေပးထားပါတယ္။

ေဒါင္းရန္... တကူသားေလး

No comments:

Post a Comment